Forum Autostop, Carpooling

Pełna wersja: Negatywna opinia w Google - co dalej?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
No właśnie – w Google pojawia się negatywna opinia na temat naszej firmy. Jak należy postępować w takim przypadku? Jakie kroki należy poczynić?
Jeżeli wystawiona opinia to zwykły hejt, spam lub po prostu nie jest ona zgodną z prawdą (np. działanie nieuczciwej konkurencji), należy dokonać odpowiedniego zgłoszenia do Google w celu ręcznego usunięcia tej recenzji. W przypadku gdy opinia pochodzi od rzeczywistego klienta, należy udzielić odpowiedzi i nawiązać w dialog w celu rozwiązania problemu i wątpliwości. Więcej wskazówek w rzeczonym aspekcie można znaleźć na łamach następującej strony internetowej: https://opiniegoogle.pl/blog/20-usuwanie...tej-uslugi
Przekierowanie